رستوران های معروف استانبول

شنبه 4 خرداد 1398
14:12
واحد تحقیقاتی آسمان آبی

استانبول، پایتخت فرهنگی و یکی از شهرهای توریستی کشور ترکیه است که در میان گردشگران ایرانی از محبوبیت خاصی برخوردار است. استانبول مساجد، موزه، حمام های ترکی، بازارهای سنتی و بناهای تاریخی بسیاری دارد که سبب می شوند تا گردشگران از سراسر دنیا با خرید تور استانبول برای بازدید از این جاذبه ها خودشان را به این شهر زیبا برسانند، اما از دلایل دیگر سفر به ترکیه می توان غذاهای لذیذ و خوشمزه ترکی را نام برد که در رستوران های استانبول با بهترین کیفیت سرو می شوند. در ادامه این مطلب از مجله گردشگری، آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی شما را با تعدادی از بهترین رستوران های استانبول آشنا می کند، پس با ما همراه باشید.

رستوران 360 Istanbul

یکی از بهترین رستوران های شهر استانبول، رستوران 360 Istanbul است که با قرارگیری در طبقه نوزدهم، چشم اندازی زیبا از استانبول را پیش چشم میهمانان خود قرار می دهد. رستوران 360 Istanbul که جوایز متعددی را نیز دریافت کرده، برای سرگرمی مسافران و افراد محلی سرگرمی هایی را در نظر گرفته است و منویی از غذاهای ترکی به سبک مدرن را ارائه می دهد. در سفر به استانبول و رفتن به رستوران 360 Istanbul می توانید انواع غذاهای دریایی را نیز با کیفیت عالی نوش جان کنید. از دیگر جذابیت های این رستوران زنجیره ای می توان به موسیقی زنده اشاره کرد.

رستوران Yeni Lokanta

در سفر به تور استانبول و برای صرف یک وعده غذا در رستوران Yeni Lokanta حتما باید میز خود را از قبل رزرو کنید. رستوران به سبک مینیمال و غذاهایی مدرن و لذیذ دارد و همچنین غذاهای سنتی ترکی نیز به سبکی متفاوت در آن سرو می شود. سر آشپز مشهور که صاحب رستوران Yeni Lokanta نیز می باشد در زمان افتتاح رستورانش با استقبال بینظیری روبرو شد و امروزه این رستوران طرفداران بسیاری در میان مردم محلی و گردشگران ترکیه دارد.

رستوران Alancha

یکی دیگر از رستوران های پرطرفدار شهر استانبول که غذاهای متنوعی را از سراسر منطقه آناتولی سرو می کند، رستوران Alancha است که غذاهای سنتی را به سبکی متفاوت و مدرن سرو می کند. در منوی رستوران Alancha می توانید انواع کباب، حمص، ساندویچ و غذاهای دریایی را ببینید. انواع دسر و نوشیدنی ها نیز در این رستوران سرو می شوند و می توان گفت که رستوران Alancha از رستوران های گران شهر استانبول است برای اینکه بتوانید یک دل سیر از خوردن غذاهایش لذت ببرید باید بودجه کافی داشته باشید.

رستوران Meze by Lemon Tree

از دیگر رستوران های استانبول که با سبکی مدرن غذاهای سنتی ترکی را سرو می کند، رستوران Meze by Lemon Tree است که در محیطی دنج و دوستانه و با پیشخدمت هایی خوش اخلاق از میهمانان خود پذیرایی می کند. یکی از دلایل محبوبیت رستوران Meze by Lemon Tree نزد گردشگران و مسافران تور استانبول، موسیقی سنتی ترکی است که در رستوران پخش می شود.


[ بازدید : 114 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]