موزه تاریخ، یکی از 4 موزه اصلی در سنگاپور

سه شنبه 24 ارديبهشت 1398
11:34
واحد تحقیقاتی آسمان آبی

همان طور که می دانید سنگاپور یکی از شهر هایی است که پر از جاذبه های تاریخی زیبا و دیدنی می باشد. این کشور مهد فرهنگ و تمدن است و موزه هایی با آثار هنری بسیار زیبا و نفیس را از سال های بسیار دور در خود جای داده است. با آژانس مسافرتی آسمان آبی همراه باشید تا بیشتر در این زمینه اطلاعات کسب کنید.

یکی از 4 موزه اصلی در سنگاپور می باشد و سه موزه دیگر عبارتند از موزه تمدن آسیایی،موزه قدیمی تانو مدرسه نان و موزه هنر. پیشینه ی موزه ملی سنگاپور که موزه تاریخ سنگاپور هم خوانده می شود به بیش از 120 سال پیش باز می گردد و بزرگ ترین و قدیمی ترین موزه در این کشور می باشد. ردپای دودمان خود را از شخص رفلز، كه بنیان سنگاپور را در سال 1823 پایه‌ریزی كرد، دنبال كرده و مجموعه‌هایی گیرا از فرهنگ منطقه، تاریخ و صنایع آن را گرد هم آورده است.این موزه یکی از جاذبه های گردشگری سنگاپور می باشد و هر ساله عده زیادی از مسافران تور سنگاپور را به سوی خود جذب می کند. این موزه نه تنها نمایشگر اشیاء تاریخی، بلكه برگزاركننده جشن‌ها و برنامه‌های فرهنگی گوناگونی نیز هست. موزه ملی سنگاپور به محل کنونی خود درجاده استمفورد در سال 1887 منتقل شده و در ابتدای تاسیس خود بخشی از کتابخانه مرکزی بوده است. برای معماری این موزه از سبک نئو پالادیان و رنسانس الگو گرفته اند. شامل دو بلوک مستطیل شکل موازی،با گنبدی در مقابل ساختمان می باشد. این موزه برای داشتن مجموعه های نفیس و به خصوص مجموعه های قوم نگاری جنوب شرقی آسیا به خصوص مالایاها در قبل از جنگ جهانی بسیار معروف بود.

موزه-تاریخ-سنگاپور


[ بازدید : 88 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]