فستیوال باله آنتالیا

سه شنبه 20 فروردين 1398
15:46
واحد تحقیقاتی آسمان آبی

The Ballet Festival Antalya

جاذبه های گردشگری ترکیه به همراه بناها و سازه های تاریخی بیشماری که در خود جای داده است در کنار امکانات تفریحی و رفاهی که دارد بهعث شده تا تعداد زیادی گردشگر از نقاط مختلف جهان در طول سال به این کشور سفر کنند. در نقاط مختلف ترکیه هر ساله جشن و فستیوال های مخصوصی برگزار می شود که خیلی از آنها فرهنگ و تاریخ و آداب و رسوم مردم این کشور را نشان میدهد. در این قسمت آژانس آرزوی آسمان آبی قصد دارد تا به معرفی یکی از فستیوال ها به نام فستیوال باله بپردازد که در شهر توریستی و بندری آنتالیا اجرا می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه کنار ما باشید.

اکثر مسافران تور آنتالیا که در این شهر اقامت داشته اند اطلاع دارند که آمفی تئاتر آسپندوس یکی از مهمترین و پربازدیدترینجاذبه های توریستی آنتالیا می باشد. گردشگران و مسافران تور ترکیه می توانند با بازدید از این مکان هم بنای تاریخی موجود را مشاهده کنند و هم تماشاگر برنامه‌های جذاب باشند که در آن اجرا می شود که برای نمونه یکی از آنها فستیوال باله آنتالیا می باشد. در آمفی تئاتر آسپندوس هر سال رقص باله برگزار می‌شود که آن را با نام فستیوال باله‌ی آنتالیا می‌شناسند. اگر در این آمفی تئاتر به تماشای رقص باله بپردازید باید همانند رومیان باستان روی سکوهای سنگی بنشینید و از نمایش لذت ببرید.

فستیوال-باله-آنتالیا


[ بازدید : 139 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]