معروف ترین پارک های آنتالیا

شنبه 17 فروردين 1398
16:05
واحد تحقیقاتی آسمان آبی

آنتالیا یکی از شهرهای توریستی ترکیه است که به خاطر وجود مکان های تفریحی . سرگرمی که دارد در سال مورد بازدید تعداد زیادی از گردشگران و مسافران تور ترکیه قرار می گیرد. در این شهر پارک های بسیاری وجود دارد که محلی مناسب برای استراحت کرد و دوری از شلوغی می باشد. در این قسمت می خواهیم به معرفی تعدادی از پارک های شهر آنتالیا بپردازیم. جهت آشنایی بیشتر همراه با آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی باشید.

پارک آتاتورک آنتالیا

Ataturk Park Antalya

پارک آتاتورک از پارک های عالی در آنتالیا می باشد که یک طرف آن به دریای مدیترانه می رسد و از طرفی هم به کوه های توروس می رسد. داخل این پارک چندین رستوران و کافه وجود دارد و گردشگران و مسافران تور آنتالیا می توانند چند ساعتی را در این پارک سپری کنند. در پارک آتاتورک آنتالیا افراد می توانند با سفارش یک فنجان چای یا قهوه از طبیعت زیبایی که وجود دارند لذت ببرند. فضای سبز این پارک به شکلی ساخته شده که توجه هر بیننده ای را جذب می کند. این امکان در پارک آتاتورک وجود دارد که یک شام گرم را در بین طبیعت شگفت انگیز در هوای خنک نوش جان کنید. افراد زیادی در این پارک دوچرخه اجاره کنند و در فضای زیبایی که وجود دارد دوچرخه سواری کنند و یا حیوانات خانگی خود را برای گردش و تفریح بیاورند.

پارک-آتاتورک-آنتالیا-ترکیه

پارک ملی آنتالیا

یکی از پارک های شناخته شده آنتالیا، پارک ملی است که در کشور ترکیه کوپرولو کانیون نام برده می شود. این پارک با شهر آنتالیا نزدیک به 92 کیلومتر فاصله دارد و در قسمت شمال شرقی این شهر واقع شده که در استان آنتالیا می باشد. پارک ملی آنتالیا در عمق دره ای باریک واقع شده است که عمق بعضی از نقاط ان به 400 متر هم می رشد. این پارک 14 کیلومتر طول دارد و به خاطر برخورداری از امکانات تفریحی و سرگرمی های متنوع در آنتالیا بسیار مشهور شده است. تور رفتینگ آنتالیا از طرفداران زیادی در بین گردشگران و مسافران تور آنتالیا برخوردار می شود که در این پارک موجود است. در پارک ملی آنتالیا علاوه بر بازی و تفریح مختلف می توان با پوشش گیاهی و جانواری غنی آن آشنا شد. جنگل های فراوان و بلند، نمای ویژه ای به این پارک داده اند. چنانچه مسافر تور آنتالیا هستید باید بدانید که ورود به پارک ملی آنتالیا رایگان می باشد ولی اگر قصد دارید از بازی های آن استفاده کنید باید جدا هزینه آن را پرداخت کنید.

پارک-ملی-آنتالیا-ترکیه

پارک ژوراسیک آنتالیا

Dino Park Antalya

پارک ژوراسیک آنتالیا یا همان دینو پارک یک مکان بسیار عالی و خانوادگی است و یک مرکز تفریحی خوب و محبوب و پرطرفدار در شهر آنتالیا می باشد. افراد می توانند با رفتن به این مرکز تفریحی چند ساعتی را لذت ببرند و لحظات شادی را تجربه کنند. درون پارک ژوراسیک یا دینو پارک ، همان طور که از نامش هم آشنا است، انواع مختلفی از دایناسورها وجود دارد که بسیار دیدنی هستند و آنها را طوری شبیه سازی کرده اند که می توانند تولید صدا کنند و حتی در بعضی از دایناسورها این امکان وجود دارد که بتوانند حرکت کنند و راه بروند که این امر سبب شده پارک ژوراسیک آنتالیا به محلی جهت آموزش کودکان و آشنا شدن خیلی از افراد بزرگسال با این حیوانات باشد.

پارک ژوراسیک دارای قسمت های مختلفی مانند استخر و کافه، داشتن مکانی برای سوارکاری، باغ وحش، فروشگاه برای خرید سوغاتی، سینمای 7 بعدی و ... می باشد. مسافران تور آنتالیا می توانند از ساعت 9 صبح تا 8 شب از پارک ژوراسیک دیدن کنند که نرخ بلیط این پارک برای کودک های بالای 4 سال و بزرگسالان حدوداً 97 هزار تومان می باشد و کودکانی که زیر 4 سال هستند ، رایگان است.

پارک-ژوراسیک-آنتالیا

پارک کارالیوگلو آنتالیا

Karaalioglu Park Antalya

کارالیوگلو، از پارک های وسیع و معروف در آنتالیا می باشد که در مرکز این شهر واقع شده است. این پارک از جاذبه های گردشگری آنتالیا به حساب می آید که مورد بازدید تعداد زیادی از افراد قرار می گیرد. پارک کارالیوگلو (Karaalioglu Park) از امکانات زیادی برخوردار است که از مهمترین آنها می توان به داشتن سالن تئاتر شهر و برج و باروی رومی اشاره کرد، همچنین تندیسی گرامیداشت ناظم حکمت، شاعر برجسته ترکی، مجسمه یادبود کارگر و پسران، مجسمه دست و مجسمه‌های وزغ نیز در این پارک وجود دارد. گردشگران و مسافران تور ترکیه می توانند از پارک کارالیوگلو ، منظره ای زیبا از دریا و خلیج را مشاهده کنند و لذت ببرند.

پارک-کارالیوگلو


[ بازدید : 99 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]